יום רביעי, 27 באפריל 2011

חידוש נוסף מבית פייסבוק - כפתור "SEND"

חלק מהיישומים שפייסבוק סיפקה לבעלי אתרים ו\או מתכנתים היו כפתורי הLIKE , כפתורי SHARE ועוד שלל אופציות חברתיות אשר אפשר להוריד את הקוד מאגף המתכנתים בפייסבוק ,לשתול ובכך להעשיר את הפן החברתי באתר שלך באדיבות פייסבוק.
מה שונה הכפתור החדש SEND מקודמיו?
הכלי מאפשר לנו לשתף דברים שהם יותר פרטיים עם קבוצה מצומצמת של אנשים, שלא כמו כפתור "הלייק" שחושף את הלינק שאהבנו על הקיר ולעיני כל החברים שלנו בפייסבוק. כמעט שנה אחרי שיצא כפתור הלייק לאוויר העולם, כרגע פייסבוק משחררת גם את הגרסה "הפרטית" שלו לשיתוף בין חברים.

היתרונות השיווקיים של הכלי??

אז קודם כל זה הפרטיות, הגולשים באתר יכולים לבחור שמות של חברים ולשתף רק איתם את המידע, מידע שהוא למשל פרטי… כתבה שהם קראו: טיפול מסויים למשל, טבעת שאתה רוצה לקנות לחברה שלך ואתה רוצה חוות דעת מבלי שהיא תראה את זה (כדי לא להרוס את ההפתעה), דילים לחו"ל שאתה רוצה לשתף עם החבר'ה שטסים איתך, או סתם פורנו שאתה לא רוצה שיופיע לכולם בפיד

עוד יתרון מאוד גדול שראיתי בכפתור הזה זו האפשרות לשלוח לקיר של קבוצה ישירות מהאתר שלך, עד עכשיו הגולשים יכלו לשתף רק על הקיר שלהם ע"י לחיצת לייק, היום ניתן לעשות זאת גם על קיר של קבוצה בעלת נושאי שיחה משותפים ע"י כפתור ה-SEND, אגב… זה לא עובד על דפים – ניסיתי, רק על קבוצות.

ועוד אופציה… לשלוח גם לאנשים במייל, בקיצור… פייסבוק כרגיל , משתלטת על האינטרנט.


צוות NINJAMONKEY

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה