יום שבת, 16 באפריל 2011

אפליקציות פייסבוק - האם זה טוב ומה מומלץ

עולם האפליקציות כמונח תפס תאוצה בשנה האחרונה עם שלל מכשירי הSP השונים שמציעים אפליקציות (יישומים) למכביר, פייסבוק כנושאת הדגל בעולם הרשתות החברתיות מתהדרת אף היא כבית גידול של אלפי אפליקציות שונות וכמקום ביטוי למתכנתים שונים , אבל איך אתם, כמנהלי רשת חברתית יודעים איזו אפקליציה להתקין ביוזר שלנו? האם יש דבר כזה יותר מדי?
אז נתחיל עם השאלה השנייה, כן יש דבר כזה יותר מדי, כמו בכל דבר בחיים מילת המפתח היא איזון, תיזכרו תמיד שכל אפליקציה כמובן נעזרת בהתממשקות ליוזר שלכם ואם זה היוזר האישי, תקחו בחשבון שיש ניטור קבוע על ידי האפליקציה. סיבה נוספת היא ויזואלית , הגולש אשר נכנס לדף העסק שלכם לא צריך להיות מופצץ בשלל יישומים וגמיקים אשר לא תורמים ואף פוגעים במסר המרכזי שאתם רוצים להעביר. תזכרו תמיד לשאול את עצמכם מה הפונקציונאליות שאני מרוויח בהתקנת אפליקציה זו ואיך היא משרתת את העסק שלי?
1. במידה ואתם יודעים שפת תכנות, הורדת אפליקציית IFRAME(פייסבוק הורידה את אופצית FBML ב10.3.11) היא MUST - תוכלו לבנות עמודים ותתי עמודים מורכבים, כפתורים לURL חיצוני וככל שיעלה על רוחכם וזה בעצם מוריד את הצורך בהתקנת אפליקציות נוספת.
2. במידה ותרצו להוסיף או שיכולת התכנות שלכם מעט מוגבלת אפליקציית המתממשקת לערוץ הייעודי שלכם ביוטיוב לדעתי היא דבר הכרחי ככלי שיווקי.
3. שינוי שמות הטאבים (אשר מופיעים בצד שמאל מתחת לאייקון החברה) - אל תשאירו את השמות בצורתם הDEFUALTIVIY. אם קהל המטרה שלכם הוא ישראלי הפכו את הכותרת לעברית וככה תניעו עוד גולשים לשם.
4. סדר מיקום הטאבים - בכך בעצם תוכלו לתמרן את הטראפיק למקומות הרצויים לכם יותר.
5. נראות ה THUMBNAIL - אותו אייקון קטן שמופיעה לצד התגובות שאתם מפרסמים, במידה ואתם מגיבים כחברה ולא כיוזר אישי (בפוסט קודם דיברתי על אופציה זו) עליכם לוודא ששם החברה ברור ומופיע במרכז הקוביה. במידה ולא הכנסו לEDIT PAGE- PROFILE PICTURE ועשו את השינוי הרצוי בנראות הTHUMBNAIL.



צוות NINJAMONKEY

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה