טוויטר החלה להשיק בצורה הדרגתית עיצוב חדש לעמוד הבית שלה. העיצוב יפרס במהלך השבועות הקרובים עבור כל המשתמשים. העיצוב הוא ויזואלי ומינימליסטי יותר מקודמו, והשינויים הם בעיקר קוסמטיים - הם מקלים על משתמשים חדשים להרשם לרשת החברתית ועל משתמשים קיימים לבצע חיפושים. רשימת הפרופילים הפופולריים ביותר הוחלפה בסרגל ויזואלי עם תמונות כל הפרופילים, שורת החיפוש הועברה למרכז העמוד והעיצוב הכללי משתמש בפלטת צבעים מעט שונה ומטאלית יותר. בעבר, טוויטר מיצבה את עצמה כמקור לאקטואליה, חדשות, עדכונים ורכילות, עם הסלוגן "גלה מה חדש בעולמך". כעת, היא מחליפה את הסלוגן עם "עקוב אחרי תחומי העניין שלך". העיצוב החדש, שכולל מקום מרכזי יותר לשורת החיפוש, מתקשר היטב לשדרוג המשמעותי שטוויטר ביצעה לפני כיומיים במנוע החיפוש. בעבר, מנוע החיפוש של טוויטר אפשר לגולשים לחפש עבור פרופילים של משתמשים אחרים בצורה מוגבלת. בפועל, משתמשים יכלו לחפש עבור משתמשים רק דרך שם הכינוי שלהם - כלומר, על מנת לחפש עבור ליידי גאגא יש לחפש עבור "גאגא", ולא עבור "זמרת" או "אופנה". כעת, מנוע החיפוש גם מאנדקס ומבצע חיפושים בתוך תגיות, תיאור פרטי המשתמש בפרופיל (bio) ותחומי העניין. כך למשל, משתמשים יכולים לחפש עבור ג'אז ולקבל רשימה של נגני וזמרי ג'אז. בדרך זו, משתמשים יכולים לבצע חיפושים בשפה הטבעית, ואז לגלות ולעקוב אחרי פרופילים המעניינים אותם.
יום חמישי, 7 באפריל 2011
עיצוב חדש לטוויטר
תוויות:
חולי,
יוזרים,
ניר,
קידום,
קידום אתר,
קידום אתרים,
קידום עסקים,
רשתות חברתיות,
שיווק ברשתות חברתיות,
myfirstbusiness
הירשם ל-
תגובות לפרסום (Atom)
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה