יום שבת, 16 באפריל 2011

"קטיפת" תוכן רלוונטי מהרשת- איך עושים את זה נכון?

תוכן תוכן ועוד תוכן - זו מילת המפתח לניהול עסק\שירות או סתם בלוג אינטרנטי בעולם של רשתות חברתיות או כפי שאחרים אומרים WEB 2.0 . אתם מעוניינים לצבור "קהל מאמינים" שילכו אחריכם באש ובמים? אז מעבר ליצירת תוכן חדש ומקורי אתם צריכים כמובן להיות מעודכנים בדבר הענף שלכם, להיות עם "האצבע על הדופק" ואף לשתף את הקהל שלכם בתוכן מעניין שקראתם - אתם האוטוריטה המקצועית בתחומכם ולכן עליכם לנהוג ככאלו.
בשלל המידע שזמין לנו ברחבי הרשת, איך "אדוג" את הרלוונטי, המעניין והאמין ביותר בשבילי? הנה כמה טיפים שיחסכו לכם זמן וגם יגרמו לגידול וחיזוק הנאמנות של קהל המעריצים שלכם :
א. GOOGLE ALERTS - כלי מעולה למעקב אחר התעשייה שבה אתם חיים, הכניסו מילות מבוקשות למעקב, הכניסו תדירות ואת חשבון המייל הרצוי לקבלת ההתראות וצאו לדרך.
ב. GOOGLE READER - עוד כלי נהדר מבית היוצר של גוגל, אתם יכולים להירשם לבלוגים הרצויים לכם , לבנות תיקיות לפי נושאים ולנהל רשימת קריאה מקצועית ונכונה.
ג. שינוי הNEWS FEED בFACEBOOK- העמוד הראשי ביוזר שלכם מציג כאופציה דיפולטיבית את הTOP NEWS , אני ממליץ שתבנו רשימת חברים ייעודית, הכוללת אנשי מקצוע בתחומכם, אך הדבר היותר נכון הוא לעשות רשימה שכוללת את הדפים שאתם לחצתם עליהם LIKE . לאחר שבניתם את הרשימה תוכלו לגשת לכפתור MOST RECENT ובלחיצה עליו תיווכחו שבDROP DOWN נוספה לכם הרשימה שבניתם, בלחיצה עליה תוכלו לקבל עדכונים מהעמודים המבוקשים ישירות בעמוד הראשי שלכם ובכך להישאר מעודכנים.
ד. PAPER.IL - אתם יכולים ליצור לעצמכם עיתון וירטואלי שמושך את תכניו מהחשבונות השונים שלכם - פייסבוק\טוויטר ועוד.
ה. ALLTOP.COM - מציג בחלוקה מסודרת את הבלוגים המובילים בכל ענף, תוכלו ליצור לכם רשימת מעקב בדומה לGOOGLE READER.


צוות NINJAMONKEY

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה