יום שלישי, 5 באפריל 2011

טוויטר מעלה הילוך: בקרוב עמודים ממותגים

טוויטר צפויה להשיק בקרוב שירות חדש לחברות וארגונים המעוניינים להגביר את המעורבות שלהם בשירות החברתי המצליח. על פי דיווחים באתר הטכנולוגיה Read/WriteWeb, החברה בודקת דרכים להציע "עמודים ממותגים" לחברות.

באמצעות עמודים כאלה יוכלו החברות לתקשר עם משתמשי טוויטר באופן נוח יותר מאשר בעזרת המנגנונים הקיימים, של הודעות קצרות וסטנדרטיות. בנוסף, העמודים אמורים להקל על העסקים המקפידים על נוכחות בשירות לעמוד בקשר עם לקוחותיהם.

טוויטר טרם התייחסה לדיווחים, ובשלב זה לא ידוע מה יהיה היקף העמודים הממותגים שיופיעו בשירות, ואילו כלים הם יתנו לאחראי המדיה החברתית, בחברות השונות. מומחי פרסום רבים הגיבו בחיוב לדיווחים, באומרם כי הם מדובר בצעד חכם ומתבקש מבחינת טוויטר, שמחפשת עדיין מקורות הכנסה.

גורמים אחרים, מנגד, מפקפקים ביעילות של עמודי טוויטר הבנויים במתכונת של עמודי פייסבוק ממותגים. "טוויטר בנויה על זרימה של מידע ברשימת החדשות, לא על גלישה לעמודים של משתמשים או חברות", אמר ריק מאנס, מומחה למדיה חברתית בחברת היעוץ Capgemini.

אם אכן יושקו בקרוב עמודי פרופיל ממותגים, הדבר עשוי להסביר את המאבק של טוויטר בתוכנות שמאפשרות גישה לשירות שלא דרך האפליקציות הרשמיות שלו. על מנת לשמור על המיתוג שהחברות ישלמו עליו, טוויטר צריכה לשלוט בממשק המשתמש של השירות בכל הפלטפורמות.


צוות NINJAMONKEY

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה