יום שני, 4 באפריל 2011

הנחות קבוצתיות מבית פייסבוק

פייסבוק עומדת להשיק בקרוב שירות הנחות קבוצתיות - ועל מנת להבדיל את עצמה מכל המתחרות, כגון גרופון ו-LivingSocial, החברה מתכוונת להתמקד רק בדילים עבור "social experiences" - מוצרים ושירותים אותם ניתן לחלוק עם חברים, כגון ארוחות קבוצתיות, טיולים אתגריים, ערבי קריוקי ועוד - אבל לא חולצות או ג'דג'טים.

במקום כמות גדולה של דילים יומיים ומתחלפים המציעים מוצרים, פייסבוק תוכל ליצור מעין "תוכנית שבועית" שתקדם אירוע או קונצרט כלשהו. כתוצאה מכך, פייסבוק תוכל למצוא את הנישה שלה בתחום ההנחות הקבוצתיות העמוס לעייפה.

יתכן ומשתמשים יוכלו לשלם על העסקאות דרך פלטפורמת התשלומים והכסף הוירטואלי פייסבוק קרדיטס - מה שיתן לקרדיטס דחיפה משמעותית. פייסבוק גובה כיום 30% מכל העסקאות המתבצעות דרך קרדיטס - אחוז גבוה למקובל עבור פלטפורמות תשלום אבל דומה לעמלה הממוצעת בתחום ההנחות הקבוצתיות.

פייסבוק תשיק שירות ההנחות הקבוצתיות כפיצ'ר בתוך פייסבוק דילס, שהוא בעצמו חלק מתוך שירות המיקום פייסבוק פלייסס. דילס מאפשרת לבתי עסק לשלב מבצעים, הנחות ודילים בתוך דפי הפייסבוק, על בסיס עדכוני המיקום של המשתמשים. הפיצ'ר החדש יוסיף אפשרות שבתי עסק ישלבו דילים במתכונת הנחות קבוצתיות. באופן ראשוני, הפיצ'ר יהיה זמין רק במספר ערים בארצות הברית.


צוות NINJAMONKEY

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה