יום ראשון, 1 במאי 2011
איך להגדיל את ניקוד דף הפייסבוק שלכם
שאלתם את עצמכם איך אתם, בעלי מאות חברים, אך בפועל מקבלים רק כ 15-20 עדכונים יומיים ובדרך כלל גם מאותם אנשים?
בראש הNEWS FEED יש שתי אופציות DEFAULTIVIOT , שהן:
Most Recent- אשר מראה את התוכן המפורסם על ידי החברים שלכם לפי סדר כרונולוגי
Top News - הצגת תוכן חברים על ידי סינון מבוסס Edge Rank.
מה זה
Edge Rank?
אלגוריתם ניקוד בדומה ל Page Rank של Google , מערכת הניקוד של FaceBook מתוחכמת יותר וקשה יותר לשליטה מאשר Google מכיוון שיש לה חיתוכים והצלבות רבות יותר, אנסה להציג לכם את אבני היסוד.
לחברים ודפי מעריצים אשר בעלי Edge Rank סיכוי גבוה יותר להופיע בTopNews שלך , המשמעות השיווקית כמובן היא אקוטית.
אז איך ניתן להגדיל את הEdge Rank שלי?
להבדיל מPage Rank של Google , שהיגיון הניקוד הוא זהה לכל משתמש, בFaceBook כל אובייקט מפורסם (תמונה,וידיאו, סטטוס וכו') מנוקד עפ"י יוזר אינדבדואלי.
המשתנים העיקריים ה"משחקים" במערכת הניקוד של FaceBook :
זיקה
עד כמה יש לך זיקה\קרבה עם היוזר שפירסם את האובייקט. חברים או מעריצים שבדרך כלל יש לך אינטראקציה איתם יקבלו ניקוד גבוה יותר ולהם סיכוי גבוה יותר להופיע בNEWS FEED שלך. כל פעם שאתה מבקר בדף מעריצים, לוחץ לייק, מגיב לסטטוס וכ'ו, אתה מעלה את הניקוד במשתנה זה אצל החבר\מעריץ.
רמת אינטראקציה
FaceBook דירגה חלק מהפעולות כ"שוות" יותר מאחרות, למשל בהגבה על תמונה של חבר הוא יקבל ניקוד גבוה יותר מאשר שתלחץ לו סתם "לייק" על סטטוס, מערכת FaceBook מעריכה שרמת המעורבות והמאמץ שלה אתה זקוק כדי להיכנס לתמונה ולהגיב גדולה מאשר לחיצת "לייק" ולכן משמעות הדבר ניקוד גבוה יותר הנובע מרמת מעורבות\אינטראקציה גבוה יותר.
זמן
פקטור הזמן הוא גם מרכיב חשוב, כמובן FaceBook לוקחת בשקלול את תאריך פרסום האובייקט.
כעת משהובן ההיגיון בכלליותו תוכלו לדעת מה לעשות על מנת להגדיל את הניקוד שלכם וזאת כאמור במטרה שתגדילו סיכוייכם להופיע בNEWS FEED של חבריכם\מעריצכם.
אלו הפעולות המומלצות שתנקטו:
תוויות:
חולי,
יוזרים,
ניר,
קידום,
קידום אתר,
קידום אתרים,
קידום עסקים,
רשתות חברתיות,
שיווק ברשתות חברתיות,
myfirstbusiness
הירשם ל-
תגובות לפרסום (Atom)
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה