יום שלישי, 17 במאי 2011

6 דרכים להגדלת היקף העסק האינטרנטי שלך על ידי תוכן


כולנו יודעים את חשיבות התוכן בעולם השיווק של רשתות חברתיות. המכירה איננה עוד Hard Sale של "סוכן ביטוח
אשר דופק לך בדלת ומציע את מוצריו" או באנרים\פופאפים קופצים בכניסתך לאתר ומציעים לך שירות\מוצר, אלא אתה כמנהל דף עסקי ברשתות החברתיות צריך לספק לגולשים סיבה אמיתית : א. ללחוץ LIKE ולבצע התקשרות ראשונית ב. להמשיך ולהיכנס לדף שלך ג. ואולי החשוב ביותר לגרום לגולש להיות מעורב. אותה מעורבות כמובן גורמת בסוף לאקטיביות קנייה.
מה יגרום לגולש לעקוב\להגיב = תוכן רלוונטי ומעניין.
נדמיין את השיווק שלנו למערכה בשדה קרב (כמה נוחה האנלוגיה) :)
יש לנו אש שוטפת וקבועה שאנחנו ממטירים על האויב (למרות שאל לנו לחשוב שהגולשים הם האויבים) שלנו וזה בעצם התוכן השוטף. תחת קטגוריה זו יכולים להיכלל :
1. תוכן המדריך איך לבצע מטלה או משימה כלשהי שקשורה לעסק שלך. הראה טיפים ודרכי פעולה. ככל שתשקיעו יותר ברמת הצילומי מסך -וידיאו הגולשים יעריכו זאת יותר וישארו נאמנים יותר.
2. להשיג ראיונות ממומחים בתחום שאתה משווק. תזכרו כמובן להקליט את הראיון ולהפיץ בצורה חכמה.
3. שתפו CASE STUDIES מהתעשייה שלכם. הראו דוגמאות לדברים שהצליחו וגם כאלו שלא צלחו.
4. ספקו חדשות טריות ועדכניות מהתעשייה שלכם.
נחזור לאנלוגית שדה הקרב שלנו, כעת אנחנו רוצים להנחית מכת אש עוצמתית יותר וזו הקטגוריה השנייה של התוכן. כזו שיוצרת IMPACT גדול ומשאירה רושם רב יותר לזמן ארוך יותר,כמובן מצריכה השקעה ומשאבים גדולים יותר:
1. דיווחים מבוססי סקרים. אם תוכלו לבצע סקרים עצמאיים של התעשייה בה אתם עובדים, הביאו נתונים אנליטיים וניתוחים גרפיים אשר יהוו כלי עזר גם לעסקים מקבילים וישאירו אתכם אוטוריטה מובילה בתחום.
2. ערכו תחרויות, שהגולשים יבחרו את זהות המנצח ותיצרו אקטיביות. בגלל שנושא תחרויות נושאות פרסים הוא בעייתי בפייסבוק, תוכלו לספק בתחרות זו חשיפה ולאו דווקא מוצר פיזי. למשל תחרות 10 הבלוגים המובילים בתעשייה שלכם. אתם תפרסמו את התוצאות והבלוג הזוכה יוכל לקחת את צילום המסך מאתרכם ולשתול אצלו (תשקלו ליצור BADGE לזוכה על מנת שיהיה קישור מהבלוג\אתר שלו אליכם).
צוות NINJAMONKEY

אין תגובות:

פרסום תגובה