יום שלישי, 17 במאי 2011

LinkedIn Skills - פיצ'ר חדש ששווה להפנים!

בעולם של תחרות גוברת זה הכרחי להציג כראוי את מגוון היכולות והמעלות המקצועיים שלכם מחד ומאידך גם ליצור רשת חברתית עסקית ענפה אשר לה יכולות עסקיות דומות, על מנת לבצע שיתוף מידע ברמת הצעות עבודה ו\או הארות אחרות בצורה יעילה ומקסימלית.

תוכלו בנוסף לראות איזה יכולות "המתחרים" שלכם מציגים , איזה יכולות מקושרות לSKILL שהגדרתם ומשם אולי להבין את הצורך שלך בלימודי העשרה שונים על מנת להישאר רלוונטי בשוק.
היכנסו ללשונית SKILL , רשמו יכולת שבה אתם ניחנים, תראו את האנשים המובילים בתחום, תראו את האיזורים הגאוגרפיים המובילים בתחום הזה, מקומות עבודה רלוונטיים וקבוצות אף הם יופיעו בחלון שיפתח.
דבר נחמד נוסף שLinkedIn מספקת לנו היא תצוגה גרפית וגם מספרית להתפתחות התחום. במידה ויש עלייה בביקוש היכולת בשוק תראו מספר (באחוזים) הצבועים בירוק ולהפך, המערכת תציג תחומי עניין\יכולות דומות ורמות הביקוש שלהם בשוק.
בסופו של דבר תוכלו מאותה חלונית גם לסמן יכולות ולשמור אותם ישירות בפרופיל שלכם על מנת למקסם יעילות וחשיפה ברשת.
כרגע פיצ'ר בגירסת BETA ומכאן לא תומך בצורה מוחלטת במנועי חיפוש מתקדמים יותר כמו קבוצות רלוונטיות בסינון גאוגרפי (רק בישראל לדוגמה) , אבל גם כך הכלי הזה מספק מבט מאקרו על מגמות וטרנדים גם קיימים אבל חשוב יותר עתידיים וכידוע לנו, מה שנכון בארה"ב , מאוחר יותר נכון אצלנו ואם נשכיל מכלי זה לבנות פרופיל עסקי תחרותי ונכון זה בטוח יהווה "קלף מנצח".

צוות NINJAMONKEY

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה