יום שני, 23 במאי 2011

אחת ולתמיד: עושים סדר בין דפים עסקיים לקבוצות בפייסבוק


נתחיל בכמה נקודות יסוד לגבי FACEBOOK PAGES ואחלק זאת ל3 רבדים:
פרטיות
  • מידע בדפים עסקיים ופוסטים אשר מפורסמים בהם הינם ציבוריים ונגישים לכלל הגולשים בפייסבוק.

קהל

  • כל אחד יכול לעשות LIKE לדף ולהתחיל ליצור אינטראקציה. קבלת עדכונים שוטפים בNEWS FEED על ידי הדף, זו אחת הדרכים המקובלות והבסיסיות. אין הגבלה לכמות האנשים שיכולים ללחוץ LIKE לעמוד.

קהילה

  • אדמינים יכולים לשתף פוסטים תחת שם הדף שאותו הם מנהלים. (כפתור הSWITCH TO), הפוסטים יופיעו בNEWS FEED של האנשים אשר לחצו LIKE לדף. האדמין יכול להקים בדף טאבים מותאמים אישית, לבדוק מגמות וסטטיסטיקה על ידי כניסת לINSIGHTS ולבצע התאמה אישית ויצירתית רחבה ביותר, בהתאם ליכולתו התיכנותית והעיצובית.

נעבור כעת לנקודות לגבי FACEBOOK GROUPS , גם כאן אציג נקודות ב3 רבדים:

פרטיות

  • מעבר לבחירה בOPEN GROUP , תוכלו להגדיר הגדרות פרטיות נוקשות יותר כגון קבוצה סודית\סגורה שבהן הפוסטים יפורסמו ויהיו גלויים רק לחברי הקבוצה.

קהל

  • גולש אשר מבקש להיות חלק מהקבוצה חייב לקבל אישור להצטרפות או להתווסף על ידי חבר קיים בקבוצה. כאשר קבוצה מגיעה לגודל מסויים ,פייסבוק מגבילה כמה פונקציות (ביניהן שליחת הודעות קבוצתית), לכן רוב הקבוצות היעילות שומרות על מבנה מצומצם שבו רוב החברים בעלי היכרות מסוימת.

קהילה

  • החברים מקבלים נוטיפיקציה כברירת מחדל, עם פרסום פוסט על ידי אחד החברים, כל חברי הקבוצה מקבלים נוטיפיקציה על כך.(כמובן אפשר לשנות הגדרה זו). חברי הקבוצה יכולים להשתתף בצ'אטים, לעלות תמונות, לשתף אלבומים, לשתף מסמכי DOC ולהזמין את כל חברי הקבוצה לאירוע על ידי שליחת הודעה קבוצתית.

** האם אני יכול להפוך את הקבוצה שלי לדף עסקי??

לא קיימת אפשרות כזו, תאלץ לשלוח הודעה כוללת לחברי הקבוצה על פתיחת הדף העסקי והנעה לפעולה שיעברו לשם. יש לקחת בחשבון שלא תוכל לשלוח הודעה קבוצתית לכל חברי הקבוצה אם מספר חברי הקבוצה עולה על 5000 חברים.


צוות NINJAMONKEY

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה