יום חמישי, 19 במאי 2011

להגדיל זמן שהייה - זו המטרה הסופית, איך פייסבוק עושה את זה?


בחודש פברואר השנה הושקה על גבי פייסבוק פלטפורמת מסחר חדשה שציינה עליית מדרגה בתחום המסחר האלקטרוני לשוחרי פייסבוק. "קניה חברתית" הוא שם המשחק, תראה מה חבריך קנו , קבל המלצות , או אף התאגד ותרכשו כקבוצה, שלל האופציות החברתיות מניעות את הגולש הבודד לבצע רכישה.

חברת Payvment מציעה קניון בחשיפה בינלאומית מעל פלטפורמת הפייסבוק וכעת הוא בחינם (כן, שמעתם טוב). מעל 50000 מותגים וסוחרים ומליון מוצרים כבר מוצגים בקניון. אמנים, סוחרים קטנים, ומותגים גדולים כולם כבר מוכרים בקניון של Payvment בפייסבוק.

יתרונות בולטים במערכת המסחר האלקטרוני של Payvment :

  • היכולת לנצל את כפתור ה"LIKE" של פייסבוק על מנת לעשות LIKE למוצרים שונים ולא רק לעמוד של ה – BRAND.
  • כל סוחר בקניון מקבל עמוד מוצרים עם יכולת חיפוש כמו לדוגמא: חיפוש על פי מחיר.
  • כל הקניון כולו מחולק לקטגוריות מוצר וניתן לחפש אף על פיהן.
  • הפלטפורמה מחוברת עם API של PAYPAL למימוש הקנייה.
  • ניתן לראות מה חבריך אוהבים בקניון, לעשות LIKE למוצרים שאתה אוהב ולשתף חברים בפייסבוק ברכישה שעשית.

בתוך הקניון ניתן לחפש מוצרים לפי מספר קטגוריות:

  1. מחיר
  2. הנצפים ביותר
  3. על פי מוכרים
  4. מוצרים הנמכרים ביותר

צוות NINJAMONKEY

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה