יום שבת, 14 במאי 2011

הפרטיות מתה - למדו לנהל את העקבות הווירטואליים ולנצל זאת לטובתכם


אם אתם קוראים את הפוסט הזה את וודאי אתם אנשי אינטרנט, נושמים סייבר ונהנים מהמרחב הוירטואלי וגם אם לאו ,אני בטוח שאתם כבר הפנמתם את ה DOWN SIDE בעולם הזה - פגיעה בפרטיות ובעולם הרשתות החברתיות עניין זה רק מועצם.

כל תנועה במרחב האינטרנטי משאירה אחרינו עקבות. כמו בטבע ישנם עקבות טריים, ברורים וקלים למעקב ויש כאלו שדורשים מעט יותר מיומנות על מנת לאתרם.

בואו תתוודעו לכמה כלים חזקים אשר יעזרו לכם להתחקות אחר העקבות הוירטואלים שלכם\או של העס' שלכם ולמדו איך לנצל כלים אלו לטובתכם.

1. Google Search- בצעו מה שנקרא "חיפוש יהיר"(תרגום חופשי). חפשו את שמכם במנועי החיפוש הגדולים , Google \Bing \Yahooתתפלאו לדעת שייתכן ויעלו תוצאות חיפוש שונות. חיפוש זה יתן לכם מבט מאקרו על החותם הוירטואלי שלכם ברשת, דברים טובים,דברים רעים כל זה חלק מאותו ניהול מותג שאתם קוראים לו "אני".

2. Google Alerts- תוכלו להזין מילות מפתח אשר לגביהם תרצו לקבל עידכונים שוטפים, ראו דוגמה קודמת: שמכם. כל פעם ששמכם יופיע ברשת תקבלו התראה למייל שלכם.ככה תוכלו לעקוב בזמן אמת על החותם הוירטואלי. אתם יכולים לתכנת את דחיפות ההתראות : יומית\שבועית\חודשית.

3. LinkedIn- דנתי בפוסטים קודמים על חשיבות רשת חברתית זו וכלים מומלצים לניהולה. אני ממליץ בחום למלא ב100% אתם הפרופיל העסקי שלכם, דבר זה מגדיל ב40% את סיכוייכם לקבל ראיונות עבודה. גם אם אתם לא מחפשים עבודה, רשת זו היא כלי חזק מאוד לבנות\לשפר את החותם הוירטואלי שלכם. טיפ קטן: על ידי לחיצה בכפתור PUBLIC VIEW תוכלו לראות את הפרופיל שלכם כפי ששאר האנשים ברשת חווים אותו.

4. תמיד תהיתם איך נראה פרופיל הFacebook שלכם על ידי חבריכם? כנסו ACCOUNT MENU--PRIVACY SETTINGS---VIEW SETTINGS---PREVIEW MY PROFILE

5. מה החותם הדיגיטלי שלכם ברחבי? FaceBook הרי אתם לא זוכרים כל לייק\הגבה\שיתוף תיוג וכ'ו שביצעתם לאורך השנים. על ידי כניסה ל FACEBOOK FRIENDSHIP PAGES תוכלו לראות את מערכת היחסים שלכם לדורותיה עם כל אחד מחבריכם. אחלה כלי!

6. במידה וספגתם את החותם הוירטואלי שלכם או של העסק שלכם ברשת ואתם לא הכי מרוצים ממה שאתם רואים, רוצים לשפרו? אחד הכלים הטובים זה להקים בלוג ולהזין תוכן בצורה שוטפת דבר אשר יקבל "משקל" במנועי החיפוש ובעזרת מחשבה מקדימה,תוכן טוב, תמונות מעניינות וכדומה תוכלו לשפר את החותם הדיגיטלי.

צוות NINJAMONKEY

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה