יום ראשון, 18 בספטמבר 2011

שינויי אבטחה שכדאי לכם להכיר בפייסבוק ולהפעיל!



המוחות היצירתיים של עובדי פייסבוק , הביאו לנו מספר שינויים הכוללים מראה חדש של הניוזפיד, רשימות חברים אוטומטיות, אפשרות לSubscribes ועוד, אך לעניות דעתי השינוי המהותי הינו בגזרת הגדרות הפרטיות. תכונה חדשה אחת שנכללה במסגרת השינוי וחשוב שתפעילו אותה בהקדם האפשרי Profile Review, בהפעלת אופציה זו - ON- כל תמונה או פוסט אשר תויגתם בהם ומיועדת לעלות בניוזפיד על גבי הוול שלכם, תחייב את אישורכם.

כמו בדרך כלל, פייסבוק קובעת הגדרות אבטחה מיתרניות כאופציה הדיפולטיבית ובמידה ואנו, כמשתמשים מספיק עירניים, ניגש להגדרות האבטחה ונוכל לישון מעט יותר בנוחות.

מה השלבים?

Profile Review לא מופעלת בברירת מחדל. כדי להפעיל אותה צריך:

1. ללחוץ על account בצד הימני-העליון של המסך ואז על privacy settings בחלון שנפתח.

2. לצד how tags work הקליקו על Edit Settings

3. בחלון שייפתח לחצו על החץ מצד ימין ל- profile review.

4. לחצו על הכפתור Turn on Profile Review. הפעלת התכונה הזו תציג לעיונכם כל פוסט או תמונה של חברים בהם תויגתם לפני פרסומה בפרופיל שלכם. כלומר, חסר סדר פרסומים של

אפליקציות, תמונות לא רלוונטיות ושאר הצקות שעלולות להתנוסס

על הוול שלכם במשך שעות בטרם תשימו לב אליהן. שימו לב שהאפשרות הזו לא מונעת מאנשים לתייג אתכם אך התיוגים לא יופיעו בפרופיל שלכם ללא אישורכם. הפוסטים שמחכים לאישורכם יוצגו בצד הניוזפיד במדור חדש בשם Pending Posts.

התכונה הזו חשובה משום שהיא מעבירה לידיכם את השליטה בפרופיל שלכם מבלי שתמנעו מחברים לתייג אתכם בפוסטים שאולי תרצו לאשר. תמיד תוכלו לאשר או לדחות את התיוגים הנכנסים בזמן שנוח לכם.

אם אנחנו נעבור לסעיף השני בחלונית והוא הינו:

Tag Review היא תכונה שהפעלתה תחייב אתכם לסקור כל ניסיון לתייג תמונה או פוסט בפרופיל שלכם. כלומר, אם חבר מנסה להוסיף תג שלו לתמונה שפירסמתם בפרופיל, תקבלו בקשה לאשר את התיוג. כך גם לגבי תיוגים בתגובות לפוסטים שלכם. זכרו שהפעלת האפשרות עלולה לייצר כמות

נוספת של עדכונים על פעולות חברים שתתבקשו לאשר.

הסעיפים הנוספים כוללים:

Profile Visibility מתייחס לנראות של הפוסטים שתויגו בפרופיל שלכם: אם הם יהיו חשופים לכולם, לחברים של חברים, לחברים או אנשים ספציפיים שתגדירו.

Tag suggestions מתייחס לאופציות הזיהוי האוטומטי של פייסבוק

, כאשר חברים מעלים תמונות שאתם מופיעים בהן, פייסבוק מסוגלת לעשות זיהוי אוטומטי של פרצופים, לזהות אתכם כאחד החברים של מעלה התמונה ולהציע תיוגכם האוטומטי, על ידי סימון OFF של פונקציה זו, בעצם תבטלו את ההצעה שתינתן לחבריכם לגבי תיוגכם.

Friends can check you into places על ידי סימון OFF של פונקציה זו, חבריכם לא יוכלו על ידי מכשירם הסלולרי לעשות לכם CHECK IN , זאת אומרת אם חברכם לדוגמה נמצא בפאב השכונתי ועושה לעצמו CHECK IN הוא לא יוכל להוסיף לפוסט זה גם תיוג שלכם.




צוות NINJAMONKEY

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה