יום שלישי, 29 במרץ 2011

רשתות חברתיות- מורה נבוכים

רשתות חברתיות הן ללא ספק מילת ה"באזז" החמה ביותר באינטרנט.
הרשו לי להתחיל בהגדרה פורמלית -
רשתות חברתיות הינם אתרים אשר מאפשרים לאנשים או גופים/ארגונים לתקשר ביניהם, לשתף מידע ולהחליף רעיונות, תחביבים, חוויות, תקשורות עסקיות ביניהם על בסיס מכנה משותף. באתרי רשתות חברתיות אלה אפשר לפגוש אנשים אחרים מכל העולם, להכיר חברים חדשים, ליצור מערכות יחסים ואפילו לקדם מוצרים או שירותים שונים בעזרתן.

למי מאיתנו אין חשבון פייסבוק? אנחנו עושים שימוש יומיומי ברשתות חברתיות לתחזוקת הקשרים האישיים שלנו עם חברים ובני משפחה וסתם גם כדי לקבל הצצה לחייהם של אנשים אחרים, גם אם מעולם לא החלפנו ולו מילה אחת איתם. בשנה -שנתיים האחרונות התחיל טרנד בתחום השיווק הרשתי של קידום עסקים ואתרים דרך רשתות חברתיות. התחום הזה בעיצומו הודות לעידן ה- web 2.0 וכל יום ניתן לראות יותר ויותר מצטרפים לרשתות חברתיות קיימות לצד הופעה בקצב מסחרר של רשתות חדשות חברתיות ועסקיות כאחד. בין אם מדובר באפנה חולפת או סוג חדש של שיווק באינטרנט שעתיד להישאר בשטח הרבה מאוד זמן להתפתח, ברור לכולנו שרשתות חברתיות הן חלק בלתי נפרד מתרבות האינטרנט והרגלי הגלישה של ימינו. אתרי רשתות חברתיות - כגון פייסבוק (Facebook), מייספייס (MySpace), טוויטר (Twitter), אתר LinkedIn ועוד - מציעים לגולשים לחבור לקבוצות דיון ועניין לפי רצונם, ולשתף את חבריהם בתוכן שכתבו, הורידו או העלו לרשת.

צוות NINJAMONKEY

אין תגובות:

פרסום תגובה