צהריים טובים, סופ"ש מלא בחשבון נפש וסליחות מחכה לנו, וגם קברניטי פייסבוק החליטו לעשות חשבון נפש, "איך ניתן לשפר את חווית פייסבוק גם לבעלי העסקים?"
לאחר שביצעו שינויים נרחבים בפרופיל האישי, מגיעה אלינו "הסנונית" הראשונה מהפן העסקי. שימו לב לתוספת המבורכת המופיעה מהיום בדפים העסקיים. מתחת לכמות האנשים "האוהדים"את הדף, יש תצוגה נוספת: כמות האנשים אשר "מדברים על זה".תצוגה זו מספקת נופח נוסף לא רק לכמות האוהדים של הדף אלא, וחשוב מכך, כמה מהם הם אוהדים פעילים, כאלה שמשתפים ואקטיביים לגבי התוכן המועלה בדף. נתון זה גלוי לכל ומצד אחד חושף את הקרביים של בעלי הדף, מצד שני מכריח ליצור תוכן איכותי, נכון ויוצר אקטיביות. פיצ'ר זה עם הטאב שנוסף לא מזמן שהינו FRIEND ACTIVITY (מציג לנו איזה מבין חברינו פעילים בדף הנ"ל) . הפונקציות הללו, מספקות לנו הצצה ואינדיקציה מעולה לפעילות ולחוזקו של הדף. שקיפות זו מצד פייסבוק , חושפת לכל את איכות פעילות הדפים העסקיים, על מנהלי הדפים להיות חדים במיוחד ולשמור על יחסי "המרה" טובים. כמובן אחוז "המרה" גבוה מציין פעילות נכונה - שמירה על יחס של 10% ומעלה מציבים את פעילות הדף ברף אפקטיבי.
חומר למחשבה - זה הזמן שלכם להציץ בדפים עסקיים אשר הרשימו אתכם עד כה עם אלפי אוהדים ולקבל את "האמת המרה", כמה מהם באמת מספקים תוכן מניע? כמה מהם מצליחים לגרום לאקטיביות ומכאן אפקטיביות מצד הגולשים?
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה