יום חמישי, 24 בנובמבר 2011

FaceBook Places - על מה ולמה??


החלטתי לכתוב את הפוסט הבא לכבוד אלה שלא בדיוק יודעים מה זה FACEBOOK PLACES , בשביל מה זה ואיך אני עושה בפיצ'ר הזה שימוש?
*אלו מכם החיים ונושמים פייסבוק בוודאי לא ימצאו בפוסט הזה משהו חדש , אבל יותר ממוזמנים לקרוא פוסטים אחרים שלנו שבטוח יביאו לכם תועלת.
אז ככה... FaceBook Places נולד כמתחרה לשירות הוותיק 4square אשר בעצם הציע לגולשים "לדווח" איפה הם נמצאים בכל זמן נתון, למה לדווח איפה אני נמצא?? מאותה סיבה אני משער שמעדכנים סטטוס או מעלים תמונה, שיתופיות ורצון לקבל משוב (בשאיפה חיובי).
פיצ'ר זה בפייסבוק מאפשר לנו דרך הסמארטפון ולאחרונה גם בגלישה רגילה במחשבי PC ,להגדיר בלחיצת כפתור איפה אני נמצא ברגע זה. ההיגיון העסקי של פייסבוק הוא לספק לבעלי העסקים שמשתמשים בפלטפורמה, להציע הצעות\הטבות יחודיות לגולשים אשר עושים CHECK IN בעסק שלהם, כמובן החשיפה שהעסק מקבל בעקבות ההופעה בNEWS FEED של חברי הגולש שעשה CHECK IN ,הינו חלק מבורך בתהליך.
בארה"ב שירות זה "משויף" ומאפשר לבעלי דף עסקי גם להגדיר מיקום פיזי של העסק וככה ליצור שיווק מקביל בין הפיצ'ר של FaceBook Places לבין הפעילות העסקית האורגנית בדף.
בישראל, שירות זה עדיין לא תומך בדפים עסקיים ולכן כאשר פותחים "מיקום" חדש הוא מוגדר כדף נפרד ולא מקושר לדף העסקי של העסק. לדוגמה תעשו חיפוש זריז בפייסבוק אחר "קניון עזריאלי" תראו שיש דף עסקי לקניון + דף מיקום.
איך ניתן לפתוח דף מיקום? (יש צורך לפתוח ישירות דרך הסמארטפון - המדריך המוצג מתייחס לבעלי אייפון)
1.מוודאים ששירותי המיקום פתוחים
2.לאפקליציית פייסבוק
3.הולכים לחברים בקרבת מקום
4.כפתור ימיני עליון check in
5.לוחצים על search places(תרשמי את שם העסק)
6.ואז לוחצים על ADD....
7.נפתח חלונית עם המיקום שלך (לכן חשוב לפתוח את דף הPLACES באותו מקום פיזי של העסק)
8.את יכולה להוסיף תיאור של העסק
9.לחיצה על ADD (בצידו הימין העליון של המסך)

בהצלחה!!

צוות NINJAMONKEY

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה