יום שישי, 5 באוגוסט 2011

מתי בפעם האחרונה ניהלתם יומן פוסטים?


במידה וקראתם את הפוסטים הקודמים שלי ו\או מנהלים דף עסקי בעצמכם, וודאי כבר הבנתם את החשיבות הרבה בבניית אסטרטגיה שיווקית לדף העסקי שלכם. אסטרטגיה נכונה יוצאת לפועל בטקטיקה יעילה ומכאן השגת המטרות שהצבתם לעצמכם מובטחת.
אחד מעמודי התווך בניהול אסטרטגיה שיווקית נכונה הינה ניהול יומן פוסטים עתידי, בצורה זו תקצרו זמן ניהול שוטף, תגבירו מעורבות גולשים. הציצו בSTUDY CASE שלפניכם , מדובר על ניהול דף עסקי של עסק קמעונאי אינטרנטי, בתחום מוצרי בית.
יש "זריקה על הדף" של תיאור העסק\המטרה, חזון העסק\ הדרך להעברת החזון.
לקחנו חתך של שבוע ימים ובכל יום ציינו את הפעילות השיווקית(Posting Plan) המתועדת לעלות בדף העסקי.


בצורה הזו תוכלו להתנהל בתכנון עתידי, לראות לנגד עיניכם את הפוסטים,לבצע בחינה שנייה ולנהל עליהם דיון(במידה ויש כמה מנהלים לעמוד) ובכך להבטיח שיעלו פוסטים "משויפים" כמה שניתן, שיספקו מעורבות גולשים מקסימלית. מעבר לכך תוכלו לבצע סקירה היסטורית אחר דברים שעלו בדף שלכם, להבין מה עבד יותר ומה פחות ולנסות לשחזר וללמוד את קהל המטרה שלכם.

בהצלחה

צוות NINJAMONKEY

אין תגובות:

פרסום תגובה