בפוסטים הקודמים כבר הצגתי את החלופות הפרסומיות\שיווקיות שעולם WEB 2.0 ,או כפי שהרוב נוהגים לקרוא לו עולם הרשתות החברתיות, מציע. הרשתות החברתיות מעבר לכלי תקשורתי אדיר , מספקות כלי פרסומי רחב היקף ,זול ויעיל מאוד במיוחד לבעלי עסקים קטנים.
ניתן לעבוד בשתי זרועות פרסומיות אשר לכל אחת היתרונות והחסרונות שלה:
א. בניית מערך שיווקי (בהתאם לקהל המטרה), ניהול תוכן שוטף, השתתפות בדיונים רלוונטיים, הגדלת מספר החברים\עוקבים הרלוונטיים ועל ידי כך להגדיל מספר לקוחות
פוטנציאליים לעסק.
ב. קניית פרסום לניהול קמפיין ממוקד, מהיר ומיידי.
בפוסט הזה אדון בחלופה ב' - איפה לי, כבעל עסק קטן שחרד לתקציב שלו...כדאי להשקיע?
FACEBOOK ADS - אין ספק שמבין שלושת החלופות (טוויטר\פייסבוק\לינקדאין) הפרסום הממומן בפייסבוק הוא המפותח ביותר, מציע ממשק פילוח מדויק וגם לבעלי תקציבים נמוכים מאוד.
בגלל שהערוץ הזה רק בחיתוליו בפייסבוק , עדיין ניתן להשיג מחירים נמוכים פר הקלקה\חשיפה לעומת ענק פרסום וותיק ברשת כגון GOOGLE ADS.
אפשרויות הפילוח מגוונות: גיל,תחביבים ותחומי עיסוק, מקום מגורים וכו' עקב מאגר הידע העצום שיש לפייסבוק הפרסום יכול להיות מאוד מאוד ממוקד.
אופציה נוספת היא פרסום ממומן לדף המעריצים שלך, בעצם אתה קונה לייקים, בלחיצת לייק שעושה הגולש על הדף מעריצים הממומן אתה משלם כסף אך נהנה מעוקב נוסף.
פרסום ממומן בפייסבוק אפקטיבי ביותר לצורך שיווק B2C.

כלי נוסף אשר בו לינקדאין מצטיינת הוא חיפוש לפי קבוצות , ניתן לעשות שימוש בפרסום הממומן ומיקודו בקבוצה מקצועית רלוונטית.
פרסום ממומן בלינקדאין אפקטיבי ביותר לצורך שיווק B2B.

ם הממומן כרגע עובד ברמת חיפוש הציוצים לפי נושא, זאת אומרת אם אחפש את המילה "קפה" יעלו לי הציוצים הקשורים למילה זו. ציוץ ממומן כמובן יופיע ראשון ברשימה. (כרגע למתעניינים נמצאת שם STARBUCKS).
אין ספק שבתחום זה טוויטר צריכה ועובדת על מנת להפוך את עצמה כשחקנית חשובה בתחום הפרסום לחברות קטנות.

אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה